VAROVANIE VÝSOKÝM TATRÁM

Nebolo vari ešte takej zimy, aby som dostal toľko sťažností na úroveň služieb vo Vysokých Tatrách, ako teraz. Je to aj tým, že tejto zimy sú Tatry plnšie ako inokedy, lebo je v nich v podstate dosť snehu. No určite aj preto, lebo účinnejšie pôsobí reklama doma i v zahraničí. Ľudia teda očakávajú potrebné zmeny. Tie sú v mnohých dobrých hoteloch. No ako celok si naše veľhory vysluhujú akurát viac kritiky. Podrobnejšie sa tým budeme zaoberať v aprílovom čísle mesačníka Cestovateľ, no jednoznačne treba biť na poplach. Vysoké Tatry musia urobiť všetko pre zvýšenie kvality služieb. Nielen v dobrých hoteloch, ale aj v bufetoch, na parkoviskách, v ďalších službách. Nie je predsa možné poskytovať služby ako nevyhnutné zlo. Otravným hosťom, ktorí za peniaze niečo chcú.

Nie je absolútne možné, aby pracovník pozemnej lanovky, v podnapitom stave nadával: "Čo sem tí....... Maďari lezú, prečo neostanú doma". Alebo, aby od Nemcov vybrali pred hotelom Grand vStarom Smokovci parkovné len na to, aby sa v hoteli dozvedeli, že zatvárajú, lebo bude ples. Týmto už naznačujem, o čom budeme v apríli na celých dvoch stranách písať. Som presvedčený, že pár tipov ešte pribudne.

Zlý chýr je strašne nebezpečný. On nestrhne do úpadku len tých čo si to zaslúžia, ale aj tých, ktorí svoju prácu robia poctivo. Poučenie? Nestačí robiť poctivo, treba byť aj tvrdým voči darebákom. Treba sa ozývať, kritizovať, volať po náprave.